اطلاعیه مهم آموزشی در خصوص ثبتنام نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱
«قابل توجه دانشجویان گرامی کلیه مقاطع تحصیلی»
کلیه مراحل انتخاب واحد و ترمیم به صورت غیرحضوری از طریق سامانه گلستان به آدرس زیر انجام میشود:
انتخاب واحد: روزهای یکشنبه (۱۷ / ۱۱ / ۱۴۰۰) و دوشنبه (۱۸ / ۱۱ / ۱۴۰۰)
ترمیم (حذف و اضافه): روزهای شنبه (۳۰ / ۱۱ / ۱۴۰۰) و یکشنبه (۰۱ / ۱۲ / ۱۴۰۰)
شروع نیمسال: شنبه ۲۳/۱۱/۱۴۰۰ برای دانشجویان همه مقاطع.
تقویم آموزشی: تقویم آموزشی این نیمسال از طریق پورتال دانشگاه یا این لینک قابل دانلود است.
• اطلاع از برنامه زمانبندی کلاسها از طریق گزارش شماره ۲۱۲ سامانه گلستان امکان پذیر است.
• اطلاع از انتخاب واحد انجام شده در طول انتخاب واحد از طریق گزارش شماره ۸۸ و پس از پایان فرایند ترمیم از طریق گزارش شماره ۷۸ سامانه گلستان امکان پذیر است.
• برای هر دانشجو از شروع انتخاب واحد تا پایان آن امکان ثبت و حذف درس و انجام تغییرات مورد نظر میسر است. با توجه به این که ممکن است، تغییرات دروس مانند اضافه نمودن ظرفیت، ایجاد گروه جدید، حذف گروههای زیر حد نصاب، تغییر ساعت ارائه و زمان امتحان و ... انجام پذیرد، دانشجویان گرامی جهت اطلاع از این تغییرات و اصلاح به موقع برنامه درسی خود، میبایست در طول انتخاب واحد برنامه ارایه دروس و فرم انتخاب واحد خود را جهت رفع خطاها و اشکالات احتمالی مرتب کنترل نموده تا در صورت نیاز بتوانند تغییرات مورد نظر را در موعد مقرر ثبت کنند.
• دانشجویان گرامی میبایست پیش از شروع فرآیند انتخاب واحد نسبت به پرداخت بدهی شهریه خود اقدام نمایند تا در روزهای انتخاب واحد دچار مشکل نشوند.
• ثبت درخواست مرخصی تحصیلی تا پنجشنبه (۲۱ / ۱۱ / ۱۴۰۰) از طریق سامانه گلستان امکانپذیر است.
• امکان انتخاب واحد برای دانشجویان مقاطع «کاردانی و کارشناسی ناپیوسته»، «کارشناسی پیوسته» و «کارشناسی ارشد» به ترتیب با «۲»، «۳» و «۱» نیمسال مشروطی یا بیشتر فراهم نیست. این دسته دانشجویان برای اخذ مجوز ادامه تحصیل از کمیسیون موارد خاص باید تا روز پنجشنبه (۲۱ / ۱۱ / ۱۴۰۰) نسبت به ثبت درخواست خود در سامانه سجاد، از مسیر زیر اقدام نمایند:
سامانه سجاد-بخش کمیسیون موارد خاص-گزینه ادامه تحصیل
سامانه گلستان-پیشخوان خدمت-بررسی مشکلات آموزشی-انتخاب درخواست جدید–انتخاب نوع درخواست (بند عدم رعایت پیش نیاز و همنیاز و ...)-انتخاب ترم ۴۰۰۲-بیان توضیحات دقیق در کادر مربوطه و پیوست نمودن مستندات- ایجاد درخواست- انتخاب گزینهی تایید-ارسال درخواست
الف) دانشجویان مقاطع «کاردانی و کارشناسی ناپیوسته»، «کارشناسی پیوسته» و «کارشناسی ارشد» به ترتیب به منظور درخواست تمدید «نیمسال پنجم»، «نیمسال نهم و دهم» و «نیمسال پنجم» نسبت به ثبت درخواست خود در سامانه گلستان، از مسیر زیر اقدام نمایند:
سامانه گلستان-پیشخوان خدمت-بررسی مشکلات آموزشی-انتخاب درخواست جدید– قسمت تمدید سنوات دانشجویان-انتخاب نیمسال ۴۰۰۲-بیان توضیحات دقیق در کادر مربوطه و پیوست نمودن مستندات- ایجاد درخواست- انتخاب گزینهی تایید-ارسال درخواست
سامانه سجاد-بخش کمیسیون موارد خاص-گزینه تمدید سنوات
• دانشجویان گرامی میبایست بعد از انجام انتخاب واحد از ثبت واحدهای درسی خود اطمینان حاصل نموده و پس از اتمام انتخاب واحد از به حد نصاب رسیدن کلاسهای درسی اطمینان یابند.
• از آنجایی که آموزش اثربخش و ارزیابی مستمر فرآیند آموزش در درجه اول اهمیت برای دانشگاه قرار دارد، زیرساختهای برگزاری کلاسهای این نیمسال در سامانه آموزش مجازی دانشگاه فراهم شده است.
• با توجه پیشبینیهای انجام شده، فرآیند آموزش دروس نظری دانشجویان کاردانی و کارشناسی تا اطلاع بعدی مجازی خواهد بود.
• نحوه برگزاری کلاسهای آموزشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی در این نیمسال تابع نظر وزارت عتف و همچنین تصمیمات اتخاذ شده توسط ستاد ملی مقابله با کرونا و شورای مدیریت آموزش عالی استان یزد است.
• آموزش دروس آزمایشگاهی، کارگاهی، عملیات کشاورزی و سایر دروس عملی در برنامههای درسی دانشگاه در مقاطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی تدریجی و با یک الگوی ترکیبی (حضوری و مجازی) برگزار میشود. بنابراین انتظار میرود آمادگی لازم در همکاران و دانشجویان گرامی وجود داشته باشد. جزئیات نحوه اجرای کلاسهای مربوط به این دروس، متعاقباً اعلام خواهد شد.
• مشاهده فایل اطلاعیه آموزشی
تاریخ:
03 Feb 2022
تعداد بازدید:
1176