پیام تسلیت رئیس دانشگاه اردکان در پی درگذشت دانشجوی دانشگاه

دکتر فاطمه بهجتی اردکانی، رئیس دانشگاه در پیامی درگذشت ناباورانه خانم مهدیه علیپور یزدی، دانشجوی مقطع کارشناسی علوم و مهندسی محیط زیست این دانشگاه را تسلیت گفت.
متن پیام تسلیت رئیس دانشگاه به شرح زیر است:
ضایعه درگذشت ناگهانی دانشجوی با اخلاق و پرتلاش دانشگاه اردکان، مرحومه مهدیه علیپور یزدی چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می‌نشیند ولی در برابر تقدیر الهی چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست. اینجانب ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم آن مرحومه، دانشجویان و دانشگاهیان دانشگاه اردکان، از خداوند منان برای بازماندگان صبر و اجر و برای آن عزیز سفر کرده، رحمت و غفران واسعه را مسالت دارم.
شایان ذکر است مرحومه مغفوره خانم مهدیه علیپور یزدی از جمله دانشجویان ورودی ۹۷ مقطع کارشناسی رشته علوم و مهندسی محیط زیست بود که به دلیل عوارض ناشی از عمل جراحی دار فانی را وداع گفت.
تاریخ: 22 Sep 2021
تعداد بازدید: 1863