پروفایل - دانشگاه اردکان
Research activities
-
عنوان مقاله: نقش تنظيم هيجان، هيجان خواهي و سه صفت تاريك شخصيت در پيش بيني تمايل به اعتياد
2022
-
ارجاع غيرخودي به مقالات سال 2020 و 2021
2020
-
اثربخشي برنامه آموزشي مبتني بر مؤلفههاي تابآوري بر تابآوري مادران و مهارتهاي ارتباطي كودكان مبتلا به اختلال خودماندگي
2019
-
روابط ساختاري كاركرد اجرايي مغز با نشانه هاي نقص توجهي و بيش فعالي دانشجويان
2019
-
اثربخشي درمان شناختي رفتاري بر خود افشايي زناشويي زوجين
2019
-
بررسي روابط ساده و چندگانه بين نگرش ناكارامد با اختلالات عملكرد جنسي زنان متاهل شهر اصفهان
2019
-
مطالعه جنسيتي احساس غم دانشجويان ( مورد مطالعه دانشجويان دانشگاه علامه طباطبايي)
2018
-
اثربخشي آموزش برنامه افق زماني بر تاب آوري و ناگويي هيجاني مادران كودكان ناشنوا
2018
-
عزت نفس آشكار و نآاشكار در تعامل بانشانگان افسردگي، افكار خود كشي و احساس تنهايي
2018
-
رابطه علي ابعاد تنظيم شناختي هيجان و سرمايه روان شناختي با ميانجي گري نوروتيسم در دانش آموزان دختر و پسر مقطع پيش دانشگاهي شهر مرند
2018
-
نقش ادراك بيماري و ولع مصرف در پيش بيني انگيزش درمان افراد وابسته به مواد
2018
-
نقش واسطه اي خودمتمايزسازي در ارتباط بين هم وابستگي و آزار عاطفي
2018
-
مقايسه قلدري، قرباني، نزاع، اضطراب، استرس و افسردگي در دو گروه دختران با و بدون افكار خودكشي
2018
-
بررسي رابطه بين سبك هاي دلبستگي، عشق و رضايت جنسي با احساس تنهايي در زنان متاهل سازمان حفاظت محيط زيست
2018
-
مقايسه ي درك بينائي و حافظه ي بينائي در كودكان داراي اختلال يادگيري، اختلال بيش فعالي و كودكان عادي ناحيه يك شهر تبريز
2017
-
بررسي اثربخشي راهبردهاي مقابله اي و ناگويي هيجاني بر بهزيستي روانشناختي
2017
-
اثربخشي درمان هاي تكميلي با استفاده از روش مشاوره گروهي بر سلامت روان بيماران مبتلا به ام اس
2017
-
تاثير خود آموزي بر عملكرد حل مساله و توجه دانش آموزان داراي نقص توجه و تمركز
2017
-
اضطراب رياضي و رابطه ي آن با رفتارهاي درون گرايي و برون گرايي در دانش آموزان با و بدون اختلال رياضي
2017