عذرا محمدپناه اردکان
تاریخ به‌روزرسانی: 1402/12/09

عذرا محمدپناه اردکان

علوم انسانی و اجتماعی / روانشناسی عمومی

عضویت های حرفه ای

  1. Perceived support resources affecting continuity of care in families of patients with schizophrenia: A qualitative study 1403
  2. اثربخشی آموزش مهارت‌های خودتعیین‌گری و درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر فراهیجان و استحکام روانی زنان مبتلا به سرطان رحم 1403
  3. اثربخشی تحریک الکتریکی فراجمجمه ای بر بازخورد عصب شناختی کودکان با اختلال یادگیری ریاضی 1403
  4. مقایسه اثربخشی آموزش مهارت های خودتعیین گری و درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر فراهیجان و استحکام روانی زنان مبتلا به سرطان رحم 1403
  5. نقش تعدیلگر خودشفقت ورزی در رابطه ی بین ترومای دوران کودکی و دلبستگی به جنین در زنان باردار 1403
  6. رابطه خودشیفتگی آسیب پذیر و مکانیسم دفاعی رشد نیافته با نشانه های اختلال شخصیت مرزی به واسطه همدلی و تحمل پریشانی 1403
  7. ثر بخشی مداخله شناختی رایانه محور بر حافظه آشکار و نهان و توانایی نگهداری ذهنی در کودکان مبتلا به اتیسم 1402
  8. اثربخشی آموزش توجه آگاهی بر کاهش اضطراب رقابتی و تحلیل رفتگیِ ورزشیِ ورزشکاران 1402
  9. بررسی الگوی ساختاری رابطه ویژگیهای شخصیتی و خلاقیت با میانجیگری سبک های شناختی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی 1402
  10. The Relationship between Mobile Phone Problematic Use and Suicide-Related Behaviors in Adolescents: The Role of Depression and Interpersonal Problems in post-corona period 1402
  11. پیش بینی صمیمیت زناشویی بر اساس ادراک پیوند والدینی بررسی نقش تعدیل‌گر ذهن سازی 1402
  12. مقایسه اثربخشی درمان فراشناختی و درمان شفقت‌محور بر سرکوبگری عاطفی و خودنهان‌سازی در نوجوانان مبتلا به افسردگی 1402
  13. اثربخشی برنامه آموزش کفایت اجتماعی بر هوش هیجانی، ابراز وجود وخودکارآمدی دانش‌آموزان دیرآموز 1401
  14. مقایسه اثربخشی درمان شناختی - رفتاری و درمان فراشناختی بر پریشانی روانشناختی (استرس، اضطراب و افسردگی) افراد وابسته به مصرف مواد 1401
  15. رابطه اضطراب صفت و عدم تحمل بلاتکلیفی با نشانه‌های افسردگی در دانشجویان: نقش واسطه‌ای ذهن آگاهی 1401
  16. بررسی اثربخشی روان درمانی بدنی بر ویژگیهای شخصیتی دانش آموزان دختر ناشنوا 1401
  17. مقایسه اثربخشی آموزش کفایت اجتماعی و تنظیم شناختی هیجان برخودتنظیمی هیجانی فراگیران پسر 1401
  18. کوئید- 19 و فلسفه: اثربخشی آموزش فلسفه برای کودکان بر تاب‌آوری و اضطراب از کرونا 1401
  19. Narrow Specificity of Pessimistic Attribution Style and other Attribution Styles in Anxiety Disorders: A Systematic Review 1401
  20. اثربخشی رفتاردرمانی دیالکتیک بر سلامت عمومی و کیفیت زندگی افراد مبتلا به بیماری مولتیپل اسکلروزیس 1401
  21. اثربخشی شناخت‌درمانی مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر همجوشی شناختی و فاجعه‌پنداری درد در زنان مبتلا به سندرم روده تحریک‌پذیر 1401
  22. اثربخشی معنا درمانی بر سطح معنایی و اجتناب شناختی دانشجویان دختر در معرض رفتارهای پرخطر 1401
  23. مقایسه اثربخشی آموزش راهبردهای برنامه‌ریزی عصب زبان‌شناختی و آموزش ذهن آگاهی بر انگیزش پیشرفت دانش آموزان دختر مبتلا به ناتوانی های یادگیری 1401
  24. اثربخشی آموزش مهارت‌های ذهن‌آگاهی کودک‌محور بر خودکنترلی و شایستگی اجتماعی کودکان مبتلا به اختلال کاستی توجه و فزون‌کنشی 1401
  25. اثربخشی درمان شناختی رفتاری و تنظیم هیجانی بر کیفیت زندگی در زنان مبتلا به اختلال ملال پیش از قاعدگی 1401
  26. مدل پیش‌بینی آسیب‌های روان‌شناختی بر اساس حمایت اجتماعی با میانجی‌گری تنظیم هیجانی در زنان آسیب دیده از خیانت 1401
  27. بررسی رابطه بین ترومای کودکی با علائم اختلال استرس پس از آسیب در این افراد با توجه به نقش میانجی انعطاف پذیری شناختی و نشخوار فکری 1401
  28. بررسی همبسته های خودارزشمندی زنان افسرده: نقش میانجی گری پذیرش، قدردانی از بدن و سرمایه روانشناختی 1401
  29. اعتباریابی و تدوین مقیاس بی‌ثباتی خانواده ایرانی مبتنی بر تجربه‌زیسته زنان با تجربه روابط فرازناشویی : یک مطالعه ترکیبی 1400
  30. رجاعات غیرخودی به مقالات در 2022 و 2023 (عذرا محمدپناه) 1400
  31. ارتقا شاخص h برای سال های 2022 و 2023( عذرا محمدپناه 1امتیاز) 1400
  32. بررسی وضعیت ویتامین D و افسردگی در بیماران تیروئیدی مراجعه کننده به کلینیک مرکز دیابت یزد 1400
  33. نقش میانجی ادراک اجتماعی در ارتباط بین تعامل مادر-کودک و مهارت‌های اجتماعی کودکان پیش دبستانی 1400
  34. بررسی نقش میانجی جهت گیری انگیزشی در ارتباط بین ابعاد شخصیت و مشاغل بدون مرز 1400
  35. استاد نمونه دانشکده علوم انسانی و اجتماعی سال 1400 1400
  36. پژوهشگر برتر دانشکده علوم انسانی و اجتماعی سال 1399 1399
  37. اثربخشی مداخله مبتنی بر مدل خودمراقبتی اطلاعاتی انگیزشی مهارتهای رفتاری بر اضطراب و افسردگی دانش آموزان مبتلا به دیابت 1399
  38. نقش جو عاطفی و عملکرد خانواده در رفتارهای پر خطر رانندگی گروهی از رانندگان تهرانی 1399
  39. اثربخشی درمان مبتنی بر رویکرد فراشناختی ولز بر باورهای فراشناختی و نشخوار فکری دانشجویان دارای اختلال وسواس 1398
  40. https://scholar.google.com/citations?user=yKxaUqoAAAAJ&hl=en 1390