معرفی - مدیریت امور اداری و پشتیبانی
معرفی
مهدی جعفریان اردکانی
سرپرست امور اداری و پشتیبانی
مدیریت امور اداری و پشتیبانی، یکی از مدیریتهای زیر مجموعه معاونت اداری و مالی است.
شرح وظایف مدیریت امور اداری و پشتیبانی
- اجرای سیاستها و خطمشیهای دانشگاه در زمینههای مربوط به امور اداری، استخدامی و پشتیبانی
- نظارت بر حسن انجام فعالیتهای واحدهای تابعه
- تهیه و تنظیم آییننامهها و بخشنامهها و دستورالعملهای اداری لازم جهت ارائه به مقامات ذیربط براساس ضوابط و مصوبات دانشگاه و ابلاغ آن به کلیه واحدها پس از تایید
- مراقبت در اجرای مقررات انضباطی و رسیدگی به تخلفات کارکنان و ارجاع مراتب به هیأتهای رسیدگی به تخلفات اداری
- مطالعه و بررسی رستههای شغلی مشاغل دانشگاهی و ارائه نظرات و پیشنهادات اصلاحی به مراجع ذیربط با همکاری مدیریت برنامه، بودجه و تشکیلات دانشگاه
- ایجاد و نگهداری بانک اطلاعاتی پرسنلی و سوابق خدمتی و اداری کلیه پرسنل دانشگاه
- همکاری در جهت تامین نیروی انسانی مورد نیاز دانشگاه با واحدهای ذیربط
- انجام امور اداری و استخدامی اعضای هیأت علمی و غیر هیأت علمی
- انجام امور اداری، ترفیع و تغییر پایه و رتبه کارکنان
- نظارت بر انجام امور گزینش کارکنان از طریق ارتباط با دبیرخانه هیأت مرکزی گزینش کارکنان وزارت متبوع و یا هسته مرکزی گزینش کارکنان
- همکاری با واحد حراست در زمینه حفاظت از ساختمانها، اموال و تاسیسات
- انجام تدارکات و تامین وسایل و تجهیزات مورد نیاز واحدهای مختلف دانشگاه و سفارش آن از داخل و خارج کشور با هماهنگی کامل واحدهای ذیربط
- شرکت در جلسات تهیه و تنظیم بودجه پرسنلی کارکنان
- نظارت در انجام کلیه امور خدماتی دانشگاه و ارائه آن به واحدهای مختلف
- تهیه طرحهای مربوط به رفاه عمومی کارکنان و نظارت بر حسن اجرای طرحهای مزبور
- برنامهریزی و نظارت بر روشهای مطلوب اداره امور استخدامی دانشگاه • نظارت بر اجرای صحیح مقررات استخدامی و ارائه راهنماییهای لازم
- همکاری در امر تهیه و تنظیم و اصلاح مجموعه شرح وظایف، نمودار و پستهای سازمانی دانشگاه با مدیریت برنامه، بودجه، تحول اداری و بهرهوری دانشگاه
- نظارت بر امور حضور و غیاب، طرح تمام وقت، اضافه کاری و انتصاب کارکنان (هیأت علمی و غیرهیأت علمی) و همکاری با مدیریت برنامه، بودجه و تشکیلات در امر طبقهبندی مشاغل
- مشارکت در جلسات و کمیسیونهای مختلف و اظهار نظر و ارائه پیشنهادات لازم
- رسیدگی به امور رفاهی و بازنشستگی کارکنان و اتخاذ تصمیمات لازم
- نظارت بر امر ارزشیابی واحدهای تابعه با همکاری واحدهای ذیربط
- انجام سایر امور محوله از سوی مقام مافوق