معرفی

مهدی جعفریان اردکانی
سرپرست امور اداری و پشتیبانی
پست الکترونیک: jafarian@ardakan.ac.ir  ​​​​​​​
شماره تماس: 32240394-035
محل استقرار: سازمان مرکزی

مدیریت امور اداری و پشتیبانی، یکی از مدیریت‌های زیر مجموعه معاونت اداری و مالی است.
​​​​​​​

شرح وظایف مدیریت امور اداری و پشتیبانی

• اجرای سیاست‌ها و خط‌مشی‌های دانشگاه در زمینه‌های مربوط به امور اداری، استخدامی و پشتیبانی
• نظارت بر حسن انجام فعالیت‌های واحدهای تابعه
• تهیه و تنظیم آیین‌نامه‌ها و بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های اداری لازم جهت ارائه به مقامات ذی‌ربط براساس ضوابط و مصوبات دانشگاه و ابلاغ آن به کلیه واحدها پس از تایید 
• مراقبت در اجرای مقررات انضباطی و رسیدگی به تخلفات کارکنان و ارجاع مراتب به هیأت‌های رسیدگی به تخلفات اداری
• مطالعه و بررسی رسته‌های شغلی مشاغل دانشگاهی و ارائه نظرات و پیشنهادات اصلاحی به مراجع ذی‌ربط با همکاری مدیریت برنامه، بودجه و تشکیلات دانشگاه
• ایجاد و نگهداری بانک اطلاعاتی پرسنلی و سوابق خدمتی و اداری کلیه پرسنل دانشگاه
• همکاری در جهت تامین نیروی انسانی مورد نیاز دانشگاه با واحدهای ذی‌ربط
• انجام امور اداری و استخدامی اعضای هیأت علمی و غیر هیأت علمی
• انجام امور اداری، ترفیع و تغییر پایه و رتبه کارکنان
• نظارت بر انجام امور گزینش کارکنان از طریق ارتباط با دبیرخانه هیأت مرکزی گزینش کارکنان وزارت متبوع و یا هسته مرکزی گزینش کارکنان
• همکاری با واحد حراست در زمینه حفاظت از ساختمان‌ها، اموال و تاسیسات
• انجام تدارکات و تامین وسایل و تجهیزات مورد نیاز واحدهای مختلف دانشگاه و سفارش آن از داخل و خارج کشور با هماهنگی کامل واحدهای ذی‌ربط 
• شرکت در جلسات تهیه و تنظیم بودجه پرسنلی کارکنان
• نظارت در انجام کلیه امور خدماتی دانشگاه و ارائه آن به واحدهای مختلف
• تهیه طرح‌های مربوط به رفاه عمومی کارکنان و نظارت بر حسن اجرای طرح‌های مزبور
• برنامه‌ریزی و نظارت بر روش‌های مطلوب اداره امور استخدامی دانشگاه • نظارت بر اجرای صحیح مقررات استخدامی و ارائه راهنمایی‌های لازم
• همکاری در امر تهیه و تنظیم و اصلاح مجموعه شرح وظایف، نمودار و پست‌های سازمانی دانشگاه با مدیریت برنامه، بودجه، تحول اداری و بهره‌وری دانشگاه
• نظارت بر امور حضور و غیاب، طرح تمام وقت، اضافه کاری و انتصاب کارکنان (هیأت علمی و غیرهیأت‌ علمی) و همکاری با مدیریت برنامه، بودجه و تشکیلات در امر طبقه‌بندی مشاغل
• مشارکت در جلسات و کمیسیون‌های مختلف و اظهار نظر و ارائه پیشنهادات لازم 
• رسیدگی به امور رفاهی و بازنشستگی کارکنان و اتخاذ تصمیمات لازم
• نظارت بر امر ارزشیابی واحدهای تابعه با همکاری واحدهای ذی‌ربط
​​​​​​​• انجام سایر امور محوله از سوی مقام مافوق
​​​​​​​