معرفی
اداره کارگزینی و رفاه، یکی از ادارات زیر مجموعه مدیریت امور اداری و پشتیبانی می‌باشد.
 
شرح وظایف اداره کارگزینی و رفاه
• انجام کلیه مراحل استخدامی کارکنان رسمی و پیمانی و قراردادی اعضای هیأت‌ علمی و غیرهیأت‌ علمی از قبیل اخذ مجوز استخدام تشکیل پرونده، مکاتبات اداری داخلی و خارج سازمان، صدور و تکمیل مجوزهای قانونی و تنظیم فرم‌های مربوط تا حصول نتیجه نهایی با رعایت کلیه قوانین و مقررات مربوطه
• جذب و انجام کلیه مراحل مربوط به صدور احکام جهت مشمولان وظیفه در حدود قوانین و مقررات نیروهای مسلح
• تهیه و تنظیم و صدور احکام کارگزینی از جمله انتصاب، افزایش حقوق، ارتقای طبقه و رتبه، تبدیل وضعیت استخدامی، ترفیع، مآموریت، فرصت مطالعاتی، انتقال دائم، مرخصی بدون حقوق، برقراری حق مدیریت، حق اولاد و عائله‌مندی
• بررسی و محاسبه قرارداد حق‌التدریس اعضای هیأت‌ علمی
• تهیه ابلاغ‌های مدیریتی، تقدیر و تشکر
• محاسبه و اعلام کمک هزینه ازدواج و کمک هزینه فوت و ارسال به امور مالی جهت پرداخت
• بررسی و کارشناسی پرونده و جمع‌آوری و انتقال و احتساب سوابق رسمی و غیر رسمی کارکنان و اعضای هیأت ‌علمی جهت سنوات قابل قبول برای بازنشستگی بابت برقراری حقوق بازنشستگی، مستمری وظیفه‌بگیران و وراث و صدور احکام بازنشستگی و وظیفه و ارسال آنها به سازمان بازنشستگی جهت تأیید و تحویل احکام تأیید شده از سازمان بازنشستگی کشوری به بازنشستگان
• تهیه گزارشات پرسنلی و ارائه به سایر قسمت‌ها جهت رفع نیازهای اداری از قبیل نظارت، ارزیابی، ارزشیابی، گزینش، امور مالی، کمیته تخلفات اداری و...
• محاسبه و اعلام پاداش خدمت و مانده مرخصی جهت پرداخت به بازنشستگان
• تهیه و درج اطلاعات افراد بازنشسته از طریق سایت سازمان بازنشستگی
• همکاری با امور مالی دانشگاه و سازمان بازنشستگی کشوری جهت پرداخت معوقات به اشخاص حقوقی و حقیقی
• انجام کلیه عملیات حضور و غیاب، اضافه‌کاری، مرخصی و مأموریت اداری
• تهیه گزارش اضافه کاری، کسر کار و مرخصی از ساعت ثبت اطلاعات حضور و غیاب و ارسال آن به واحدها و استخراج مانده مرخصی کارکنان
• برنامه‌ریزی و انجام امور در جهت ایجاد تسهیلات لازم نظیر فوق برنامه‌های فرهنگی، سفرهای زیارتی، تفریحی و علمی و ...
• صدور معرفی‌نامه به متقاضیان جهت اخذ وام بانکی براساس دستورالعمل‌ها و ضوابط مربوطه
• ثبت و اندیکس و چاپ مکاتبات به‌ منظور ثبت و ضبط در پرونده‌ها و کلاسه مربوطه جهت تسهیل دسترسی به آن‌
• نگهداری و طبقه‌بندی و به نظم در آوردن پرونده‌ها و زونکن‌ها و اسناد مکاتبات کارگزینی
• انجام سایر امور محوله از جانب مقام مافوق
تاریخ به روز رسانی:
1399/04/29
تعداد بازدید:
249
درباره دانشگاه
ساختار دانشگاه
دانشکده‌ها و پژوهشکده‌ها
سامانه‌ها
راه‌های ارتباطی با دانشگاه اردکان آدرس: اردکان - بلوار آیت‌الله خاتمی(ره) - دانشگاه اردکان
کدپستی: 95491-89518 فکس: 32248384-035 رایانامه: info@ardakan.ac.ir
© کلیه حقوق مادی و معنوی این پورتال برای دانشگاه اردکان محفوظ می‌باشد.
Powered by DorsaPortal