راهنمای استفاده از پست الکترونیک دانشگاه برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی

گروه امور فناوری اطلاعات و خدمات رایانه‌ای دانشگاه اردکان برای دانشجویان کارشناسی ارشد، اقدام به صدور حساب پست ‌الکترونیکی تحت دامنه‌ ثبت شده دانشگاه اردکان (stu.ardakan.ac.ir) می‌نماید.

 

دانشجویان متقاضی برای راه اندازی پست الکترونیکی مورد درخواست خود، می‌بایست مطابق مراحل زیر اقدام نموده و درخواست خود را ثبت نمایند:

1- ورود به سامانه گلستان به آدرس: https://golestan.ardakan.ac.ir

2- مراجعه به برگه (tab) پیشخوان خدمت

3- انتخاب "درخواست پست الکترونیک دانشجو"

4- تکمیل فرم مطابق دستورالعمل پیوست و ارسال آن در سامانه

5- پیگیری از مدیر گروه جهت تایید درخواست پست الکترونیکی

لازم به ذکر است درخواست­های ایجاد پست الکترونیکی توسط کارشناسان حوزه فناوری اطلاعات بررسی و در صورت تایید حداکثر طی 72 ساعت ایجاد خواهد شد. در صورت نیاز به راهنمایی دانشجویان گرامی می­توانند با شماره 33903020 035 تماس حاصل نمایند. همچنین مشاهده گزارش وضعیت درخواست، در سامانه گلستان در قسمت درخواست پست الکترونیک دانشجو قابل رویت است. گفتنی است دانشجویان متقاضی برای ورود به سامانه پست الکترونیک دانشگاه به آدرس mail.ardakan.ac.ir مراجعه نمایند.

 

دستورالعمل تکمیل فرم درخواست پست الکترونیکی

تاریخ: 31 Oct 2022
تعداد بازدید: 1036