تاریخ: 18 Oct 2024
تعداد بازدید: 142

ثبت نام از پذیرفته شدگان دانشگاه اردکان در سال 1403 انجام گرفت.

طی برنامه­‌ریزی­‌های انجام شده، ثبت‌­نام حضوری از پذیرفته­‌شدگان دانشگاه اردکان با نهایت دقت صورت پذیرفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه اردکان ، فرآیند ثبت‌نام حضوری پس از انجام مرحله ثبت‌نام غیر حضوری پذیرفته­‌شدگان و در دو روز انجام گرفت .

در این خصوص آقای دکتر احمد فتاحی اردکانی رئیس محترم دانشگاه اردکان ضمن خوش‌آمدگویی و تبریک به دانشجویان ورودی جدید و خانواده های آنان، بیان نمودند که یکی از مهمترین اهداف دانشگاه اردکان این است که ،دانشجویان در محیطی آرام و بدون دغدغه به تحصیل بپردازند و همچین خانواده های ایشان نیز هیچ گونه نگرانی بابت دور بودن فرزندشان از محیط خانواده نداشته باشند، در ادامه نیز دکتر فتاحی اردکانی بیان نمودند که فارغ از مسولیتشان در دانشگاه، مثل  پدر در کنار دانشجویان خواهند بود.

آقای دکتر صادقی نیا،معاونت آموزشی و پژوهشی دانشگاه نیز در مورد ثبت نام از دانشجویان ورودی جدید دانشگاه بیان نمودند که مطابق با سال های قبل براساس برنامه­‌ریزی های صورت گرفته با هماهنگی وهمکاری واحد­های دیگر دانشگاه طبق جدول زمان بندی مشخص ثبت نام از پذیرفته شدگان در دانشگاه اردکان صورت پذیرفت.

دکتر صادقی نیا اظهار داشت :خوشبختانه با توجه به بالا رفتن سطح دانشگاه در این دوره رتبه‌های که در این دانشگاه پذیرفته­ شده­‌اند بسیار خوب بوده و این نشان از بالا رفتن سطح علمی و جایگاه دانشگاه اردکان در سطح کشور دارد،که امیدواریم این روند همچنان ادامه داشته باشد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه؛ از دیگر برنامه های جانبی طی ثبت نام ازدانشجویان،حضور پررنگ تشکلات و کانون های فرهنگی و دانشجویی و همچنین نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری بود که به عضو گیری و ثبت توانمندی های دانشجویان پرداختند‌؛ تا در مراسمات و موقعیت های مختلف دانشگاه ازايشان جهت همکاری و مشارکت دعوت بعمل آورند.

روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه اردکان