تاریخ: 07 May 2020
تعداد بازدید: 343

بخشنامه نحوه حضور کارکنان دانشگاه اردکان از روز شنبه 16 فروردین

روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه ضمن تبریک مجدد سال نو و آرزوی سلامتی و شادکامی برای کلیه همکاران گرامی، با عنایت به تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا در خصوص تامین سلامت جامعه، تمدید طرح فاصله گذاری اجتماعی تا 20 فروردین و تاکید بر حضور حداقلی کارکنان در محل کار به منظور ارائه خدمات ضروری، مصوبات هیات رئیسه‌ی محترم دانشگاه در این خصوص را به اطلاع کلیه همکاران می‌رساند:

1- با عنایت به امکان انجام برخی از امور که بستر آن جهت دورکاری فراهم می‌باشد، پیشنهاد می‌گردد ضمن هماهنگی، نسبت به استفاده از دورکاری اهتمام جدی به عمل آید. در این خصوص همکاران می‌توانند با توجه به نوع کار و امکان انجام امور از طریق دورکاری درخواست خود را با ذکر توضیحات لازم به مدیر مستقیم خود ارسال فرمایند تا در خصوص درخواست مربوطه بررسی و اظهار نظر گردد (امکان ثبت در خواست دورکاری در سامانه کسری فراهم می‌باشد).
2- ارائه خدمات آموزشی، پژوهشی و اداری و مالی دانشگاه، با حضور یک سوم همکاران و رعایت عدالت در گردش شیفت کاری مورد تاکید می‌باشد، تشخیص و هماهنگی حضور همکاران در اختیار مدیران حوزه مربوطه می‌باشد.
3- ساعت موظف حضور افراد در این مدت از 7:30 الی 12:00 می‌باشد.
4- همکاران محترمی که مبتلا به بیماری بوده و یا همکاران خانم که باردار می‌باشند و حضور درمحیط کار موجب نگرانی و یا به مخاطره افتادن وضعیت جسمانی آنان می‌گردد، می‌توانند ضمن هماهنگی با مدیران مربوطه نسبت به استراحت در منزل و انجام امور محوله، در صورت امکان بصورت دورکاری اقدام نمایند. بدیهی است با ارائه گواهی پزشکی، دانشگاه مساعدت لازم را به عمل خواهد آورد.
5- رعایت کلیه اصول بهداشتی اعلام شده از طرف وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، جهت همکارانی که در دانشگاه حضور می‌یابند، ضروری می‌باشد.
6- در صورتی که هر کدام از همکاران و یا نزدیکان آنان به بیماری کووید -19 مبتلا شده‌اند، قبل از حضور در دانشگاه، مراتب را به مدیر مستقیم خود اعلام فرمایند.
7- در خصوص مرخصی همکاران در ایام مذکور، بر اساس بخشنامه سازمان امور اداری و استخدامی کشور عمل خواهد شد.