تاریخ: 02 Jun 2024
تعداد بازدید: 3024

فراخوان پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی کارشناسی ارشد

فراخوان پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی کارشناسی ارشد به دو شیوه عادی و استادمحور سال تحصیلی ۱۴۰4-۱۴۰3

به اطلاع متقاضیان محترم می‌رساند دانشگاه اردکان در راستای اجرای سیاست‌های حمایت و هدایت استعدادهای درخشان مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی و به منظور فراهم نمودن زمینه جذب برگزیدگان علمی و استعدادهای درخشان، بر اساس آئین‌نامه "پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره‌های تحصیلی کارشناسی ارشد وزارت علوم، تحقيقات و فناوري و ابلاغیه شماره 307862/2 مورخ 1401/10/17 وزارت عتف" و همچنین آیین‌نامه "پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی کارشناسی ارشد به شیوه استادمحور مبتنی بر رفع نیازهای کشور" به شماره ۳۷۹۶۰۲/2 مورخ 1401/12/18 وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، از بین دانشجویان ممتاز مقطع کارشناسی پیوسته دانشگاه اردکان و سایر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور در مقطع کارشناسی ارشد به دو شیوه‌ی عادی و استادمحور برای نیمسال اول سال تحصیلی 1404-1403 دانشجو می‌‌‌پذیرد.

زمان ثبت نام داوطلبان شرکت در فراخوان بدون آزمون کارشناسی ارشد به دو شیوه مذکور، حداکثر تا تاریخ 1403/03/30 می‌باشد و ثبت نام از طریق سیستم خدمات آموزشی دانشگاه اردکان به آدرس https://golestan.ardakan.ac.ir صورت می‌‌گیرد.

متقاضیان گرامی لطفاً پیش از ثبت نام، آئین‌نامه‌ها، فرم‌ها، لیست رشته‌ها/ اساتید/موضوعات و شرایط ثبت نام مربوطه در انتهای همین اطلاعیه را به دقت مطالعه فرمائید.

لازم به ذکر است برای دانشجویان دانشگاه اردکان نیازی به ثبت نام در سامانه گلستان نیست و فرم‌های تکمیل شده را به آموزش کل تحویل دهند.

متقاضیان گرامی درصورت داشتن هرگونه سوال می توانند با شماره تلفن‌های 3012-03533903010 تماس حاصل نموده یا با ایمیل vice.edu@ardakan.ac.ir مکاتبه نمایند.

فراخوان و فرم‌‌های پذیرش بدون آزمون به شیوه عادی- ویژه دانشجویان دانشگاه اردکان

فراخوان و فرم‌‌های پذیرش بدون آزمون به شیوه عادی- ویژه دانشجویان سایر دانشگاه

فراخوان و فرم‌‌های پذیرش بدون آزمون به شیوه استادمحور تمامی دانشجویان

آئین نامه پذیرش بدون آزمون به شیوه استعداد درخشان عادی مقطع کارشناسی ارشد

آئین نامه پذیرش بدون آزمون به شیوه استاد محور مقطع کارشناسی ارشد

راهنمای ثبت نام در سامانه گلستان- ویژه دانشجویان سایر دانشگاه‌ها