در گفتگو با معاونت اداری و مالی دانشگاه عنوان شد: تقویت ناوگان اداری دانشگاه با استخدام ۶ نیروی کارشناسی ماهر
پس از مدتها خبر استخدام دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی بر روی درگاه خبرگزاریها نشست و دانشگاه اردکان نیز که همانند بسیاری از مراکز آموزش عالی از کمبود نیروی کارشناسی رنج میبرد آماده میشود تا به ۶ نیروی جدیدالاستخدام خود خوشآمد بگوید. به همین دلیل بیمناسبت ندیدیم که در گفتگو با دکتر محمد شاکر اردکانی، معاونت اداری و مالی دانشگاه جزئیات بیشتری از این خبر را جویا شویم. متن زیر ماحصل گفتگوی روابط عمومی و امور بینالملل دانشگاه با ایشان است.
• ضمن تشکر از فرصتی که در اختیار ما قرار دادید لطفا در ابتدا و مقدمه گفتگو مطلبی اگر لازم میدانید بیان نمایید.
دانشگاه اردکان با توجه به چشمانداز خود بهعنوان یک دانشگاه جامع، کارآفرین و مهارت افزا و در عینحال چابک و پویا در راستای پیشبرد مأموریت و تعالی سازمانی خود، همیشه بر جنبه انسانی و منابع انسانی توانمند خود هم در حوزه هیأت علمی و هم غیر هیأت علمی تمرکز ویژهای داشته است و بر مبنای سند چشمانداز خود یکی از اصلیترین عوامل مؤثر خود در دستیابی و پیشبرد اهداف را کارکنان و سرمایه انسانی خود میداند. پس از پیگیریهای فراوان دانشگاههای مختلف و مساعدتهای وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و همچنین مجوزهای استخدامی صادره از سازمان اداری و استخدامی کشور نهایتاً از محل مجوز شماره ۳۸۳۶۴۷ مورخ ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ تعداد ۶ سهمیه به دانشگاه اردکان اختصاص یافت و پس از طی مراحل قانونی، در سال ۱۴۰۰ از طریق برگزاری آزمونهای عمومی و تخصصی و همچنین مصاحبه این امکان فراهم شده است تا بهمنظور تقویت بدنه کارشناسی و پیشبرد اهداف متعالی آموزش عالی، بر اساس سهمیه تخصیص داده شده مذکور از طریق آزمون متمرکز استخدام پیمانی دانشگاهها و مؤسسات آموزشی پژوهشی و پارکهای علم و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نسبت به استخدام نیروی پیمانی از بین متقاضیان توانمند، متعهد، بااستعداد و پرتلاش اقدام نماید.
• لطفا در مورد شرایط و مراحل آزمون توضیحاتی بفرمایید.
در مورد شرایط و مراحل گزینش باید عرض کرد که مراحل گزینش مطابق مفاد دستورالعمل نحوه برگزاری آزمون عمومی و تخصصی برای استخدام پیمانی افراد در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و از طریق سازمان سنجش آموزش کشور صورت میپذیرد. متقاضیان پس از شرکت در آزمون عمومی و تخصصی و کسب حدنصابهای لازم و معرفی به دانشگاه، مدارک و نمراتشان بررسی و اسامی چند برابر ظرفیت (۲ تا ۳ برابر) جهت انجام مصاحبه تخصصی اعلام خواهد شد. متقاضیان میتوانند جهت ثبتنام در آزمون مذکور منحصراً بهصورت اینترنتی از روز سهشنبه مورخ ۱۴۰۰/۳/۱۸ لغایت روز شنبه مورخ ۱۴۰۰/۳/۲۲ با مراجعه به درگاه اطلاعرسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org پس از مطالعه دفترچه راهنما نسبت به ثبتنام و شرکت در آزمون مذکور اقدام نمایند.
• به عنوان سؤال آخر بفرمایید چه رشتهها و تخصصهایی مورد نیاز دانشگاه است؟
در مورد رشته و شرایط احراز تحصیلی فرصتهای استخدامی در دانشگاه اردکان، همانگونه که در دفترچه راهنمای ثبتنام در سایت سنجش آموزش کشور نیز مشخص شده است، تمرکز دانشگاه با توجه به شرایط مطرح شده در زمان تخصیص سهمیه و اخذ مجوز از نهادهای مربوطه بر بدنه کارشناسی در حوزه امور پژوهشی و امور مالی (حسابداری) دانشگاه بوده است که انشاءلله بتوان با جذب نیروهای با دانش، چابک، با نشاط و متعهدِ متدین اهداف دانشگاه در این حوزهها با سرعت بیشتری تحقق یابد. عنوان شغلی و سایر اطلاعات موردنیاز به شرح ذیل میباشد:
عنوان شغلی |
شرایط احراز تحصیلی |
تعداد |
جنسیت |
کارشناس امور پژوهشی |
مهندسی فناوری اطلاعات (لیسانس)، مهندسی کامپیوتر (لیسانس)، مهندسی کامپیوتر -گرایش نرمافزار (فوقلیسانس) |
۲ |
زن/مرد |
کارشناس امور پژوهشی |
شیمی و مهندسی شیمی کلیه گرایشها (لیسانس و فوقلیسانس) |
۱ |
زن/مرد |
کارشناس امور پژوهشی |
مهندسی صنایع کلیه گرایشها (لیسانس و فوقلیسانس) |
۱ |
زن/مرد |
حسابدار |
حسابداری (لیسانس و فوقلیسانس)، مدیریت مالی (فوقلیسانس) |
۲ |
زن/مرد |
همچنین لازم به توضیح است آزمون مذکور در روز جمعه مورخ ۱۴۰۰/۵/۲۲ برگزار خواهد شد. سایر اطلاعات در زمینه مکان برگزاری آزمون، نحوه و زمان دریافت کارت آزمون، محل، زمان و شرایط مصاحبه هم از طریق سایت سنجش آموزش کشور و همچنین سایت دانشگاه اردکان بهتدریج اطلاعرسانی خواهد شد.
تاریخ:
10 Jun 2021
تعداد بازدید:
826