اطلاعیه ثبتنام پذیرفتهشدگان آزمون دکتری نیمسال اول 1403-1402 دانشگاه اردکان
از پذیرفتهشدگان عزیز درخواست میشود پس از مطالعه کامل این اطلاعیه نسبت به انجام ثبتنام خود اقدام نمایند.
پیش از هر چیز به استحضار میرساند فرآیند ثبتنام دانشگاه اردکان بهطورکلی شامل دو مرحله اینترنتی (غیرحضوری) و تحویل حضوری مدارک است. بدین مفهوم که قطعی شدن ثبتنام هر دانشجو ابتدا منوط به ثبتنام غیرحضوری (از تاریخ 27 لغایت 30 شهریورماه 1402) و سپس تحویل مدارک خواستهشده بهصورت حضوری (حداکثر تا تاریخ 7 مهرماه 1402) میباشد.
شایان ذکر است لازم است پذیرفتهشدگان گرامی، این اطلاعیه را مطالعه نموده و فرمهای مندرج را دانلود نموده و پس از تکمیل، فرمهای لازم را در مرحله ارسال مدارک پذیرش غیرحضوری اسکن و در سامانه گلستان دانشگاه اردکان به آدرس golestan.ardakan.ac.ir بارگذاری نموده و اصل فرمها را در زمانهای اعلامشده جهت تطبیق مدارک و ثبتنام حضوری، به اداره پذیرش دانشگاه اردکان تحویل نمایند.
نکات قابلتوجه:
1) دانشجویان گرامی باید با دانشگاههای محل تحصیل مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد خود تصفیهحساب کامل نموده و از صدور گواهی موقت پایان تحصیلات خود اطمینان حاصل نمایند و در صورتی که مدارک دریافتی تحصیلی (کارشناسی و کارشناسی ارشد) فاقد کد صحت است حتماً با مراجعه به سامانه تاییدیه تحصیلی مربوط به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری (سامانه سجاد) تاییدیه تحصیلی دو مقطع خود را درخواست نموده و کد دریافتی را به آموزش کل دانشگاه اردکان تحویل نمایند. دانشجویان عزیز میتوانند از آذرماه 1402 با مراجعه به گزارش شماره 84 سامانه گلستان، از دریافت تائیدیه مدرک تحصیلی خود توسط دانشگاه اردکان اطلاع حاصل نمایند. بدیهی است در صورت عدم وصول تائیدیه تحصیلی دانشجو تا حداکثر 1402/10/10، از ادامه تحصیل دانشجو ممانعت شده و از حضور دانشجو در امتحانات پایانی نیمسال اول سال تحصیلی 1403-1402 نیز جلوگیری به عمل میآید.
2) لازم است دانشجویان حداکثر تا تاریخ 1402/06/31 در مقطع قبلی خود فارغالتحصیل شده باشند، در غیر این صورت در هر موقع که این مسئله مشخص شود قبولي آنان کأن لم یکن تلقی شده و برابر مقررات با آنان رفتار خواهد شد.
3) با توجه به اینکه تمامی مدارک تحصیلی تحویلی به دانشگاه بههیچعنوان تا پایان تحصیلات مرجوع نمیگردد، لذا مؤکداً توصیه میگردد از تمامی مدارک خود، کپی و یا کپی برابر اصل تهیه نموده و نزد خود نگهدارید.
فرمهای لازم جهت تکمیل و بارگذاری:
پذیرفتهشدگان باید فرمهای مندرج در بخش اطلاعیه ثبتنام دکتری 1402 را دانلود و پرینت نموده و پس از تکمیل، از آنها اسکن مناسب با حداکثر حجم 300 کیلوبایت و فرمت.jpg تهیه نموده و در مراحل ثبتنام غیرحضوری (اینترنتی) بارگذاری نمایند سپس در زمان تحویل حضوری مدارک برای ثبتنام نهایی نیز اصل فرم تکمیلشده را تحویل دهند. این فرمها شامل موارد زیر میباشد:
- فرم الف- فقط پذیرفتهشدگانی که به هر دلیلی قادر به تحویل دانشنامه و یا گواهی موقت فراغت از تحصیل خود در مقطع کارشناسی ارشد نمیباشند باید این فرم را پس از تأیید دانشگاه محل تحصیل بارگذاری و ارائه نمایند.
- فرم ب- تقاضانامه برای بهرهمندی از مزایای آموزش رایگان در دانشگاهها، مخصوص پذیرفتهشدگان دوره روزانه
- فرم پرسشنامه دانشجوئی (فرم تکمیل و امضاشده باید اسکن شده و در مرحله ارسال مدارک بارگذاری شود. تأکید میگردد که این فرم حتماً میبایست دارای عکس باشد.)
- فرم پرسشنامه توانمندیهای فرهنگی (فرم تکمیل و امضاشده باید اسکن شده و در مرحله ارسال مدارک بارگذاری شود.)
- فرم منشور اخلاقی، ضوابط رفتاری و پوشش دانشجویان دانشگاه اردکان (فرم تکمیل و امضاشده باید اسکن شده و در مرحله ارسال مدارک بارگذاری شود.)
سایر مدارک لازم جهت بارگذاری:
سایر مدارکی که لازم است پذیرفتهشدگان گرامی اسکن نمایند تا در مراحل ثبتنام غیرحضوری (اینترنتی) بارگذاری شود (اندازه هر فایل حداکثر 300 کیلوبایت و با فرمت.jpg و کیفیت بسیار خوب) و اصل آنها را در زمان تحویل حضوری به آموزش کل تحویل دهند به شرح زیر میباشد:
- پشت و روی کارت ملی
- تمامی صفحات شناسنامه
- صفحه توضیحات شناسنامه
- عكس رنگی 3 در 4 با پسوند.jpg و حداقل اندازه 200 پيکسل عرض و 300 پيکسل ارتفاع (بعد از حذف كردن حاشيههاي اضافي تصوير) تهیهشده باشد. پوشش مناسب و زمینه سفید الزامی میباشد.
- اصل مدرک کارشناسی ارشد و کارشناسی (همانگونه که قبلاً ذکر شد پذیرفتهشدگانی که به دلایلی قادر به ارائه مدرک کارشناسی ارشد نمیباشند باید فرم شماره الف را پس از تکمیل و ممهور شدن توسط دانشگاه محل تحصیل اسکن نموده و بارگذاری نمایند). مجدداً تأکید میگردد که کلیه پذیرفتهشدگان حداکثر تا تاریخ 1402/10/10 فرصت دارند تا نسبت به تحویل اصل مدرک کارشناسی ارشد (اصل گواهی موقت و یا اصل دانشنامه) خود به اداره پذیرش دانشگاه اردکان اقدام نمایند. در غیر این صورت از ادامه تحصیل دانشجو جلوگیری خواهد شد.
- اصل مدرک کاردانی مخصوص دانشجویانی که در مقطع کارشناسی ناپیوسته فارغالتحصیل گردیدهاند.
- کارت پایان خدمت یا معافیت دائم (در صورت وجود)
طرح پایش سلامت و روان (کارنامه سلامت و روان):
پیرو بخشنامه سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری هر ساله طرح پایش و غربالگری سلامت جسم و روان دانشجویان در بدو ورود دانشجویان جدید صورت می گیرد. دانشجویان عزیز در کلیه مقاطع موظف هستند با مراجعه به لینک های ذیل نسبت به تکمیل پرسشنامه های کارنامه سلامت جسم و روان اقدام نمایند.
- سلامت روان:
https://portal.saorg.ir/mentalhealth
- سلامت جسم:
https://portal.saorg.ir/physicalhealth
پس از تکمیل پرسشنامههای فوق، کد پیگیری دریافتی از سامانه فوق را در سامانه گلستان در مراحل ثبت نام قسمت مشخصات دانشجو: قسمت اول وارد کنید.
پرداخت هزینه خدمات عمومی مربوط به تمامی دانشجویان و شهریه ثابت مخصوص دانشجویان نوبت دوم:
هزینه ارائه خدمات عمومی از سوی دانشگاه به دانشجویان شامل هزینه صدور کارت دانشجوئی، بیمه حوادث، درخواست تأییدیه تحصیلی و ... برای همه دانشجویان بوده و لازم است توسط کلیه دانشجویان گرامی یکبار برای کل دوران تحصیل در فرایند ثبتنام غیرحضوری و از طریق سامانه گلستان پرداخت نمایند.
پذیرفتهشدگان نوبت دوم لازم است شهریه ثابت نیمسال اول تحصیل خود را مطابق شهریه مندرج در سامانه گلستان، در طول مراحل پذیرش غیرحضوری و از طریق سامانه گلستان با استفاده از کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب پرداخت نمایند. شهریه متغیر مربوط به هر رشته نیز تا قبل از ثبتنام مقدماتی نیمسال دوم 1403-1402 میبایست پرداخت گردد.
نظاموظیفه:
- در مراحل ثبتنام غیرحضوری (اینترنتی) درصورتیکه فاقد کارت پایان خدمت یا معافیت دائم هستید وضعیت نظاموظیفه خود را صرفاً "مشمول" انتخاب نمایید (متعهدین دبیری و کارکنان نظامی و انتظامی وضعیت مربوط به خود را از لیست ارائهشده انتخاب نمایند)
- دانشجویان پسر مشمول و دانشجویانی كه مشغول خدمت سربازی هستند، جهت دریافت معافيت تحصيلی مقطع کارشناسی ارشد به سامانه https://sakha.epolice.ir مراجعه نموده و درخواست معافيت خود را ثبت نمایند. در صورت عدم درخواست معافيت دانشگاهی، از ادامه تحصيل دانشجو ممانعت به عمل خواهد آمد. جهت ورود به سایت مذكور نام كاربری کد ملی و كلمه عبور كد سخا میباشد كه میتوانند از دفاتر پليس + 10 دریافت نمایند.
- تأکید میشود كليه دانشجویان مشمول باید معافيت تحصيلی داشته باشند و معافيت مقطع قبلی آنان پس از قبولی در مقطع كارشناسی ارشد باطل میشود.
- پذیرفتهشدگان پسر که در حال انجام خدمت نظاموظیفه میباشند لازم است تا پس از اعلام نتایج از سوی سازمان سنجش، بلافاصله به دانشگاه اردکان مراجعه و پس از دریافت معرفینامه و مراجعه به محل خدمت خود، از خدمت نظاموظیفه ترخیص شده و سپس مرحله ثبتنام حضوري خود را به انجام رسانند که در غیر این صورت امکان ثبتنام آنان در دانشگاه اردکان وجود نخواهد داشت.
مراحل انجام ثبتنام
1- ثبتنام غیرحضوری (اینترنتی):
1-1- استفاده از Internet Explorer نسخه 10 و بالاتر (استفاده از سایر مرورگرها ممکن است موجب بروز اشکال در فرایند ثبتنام گردد.)
1-2- مراجعه به تارنمای سامانه آموزشی گلستان دانشگاه اردکان به آدرس golestan.ardakan.ac.ir
1-3- تایپ شناسه کاربری و گذرواژه در کادر مربوطه. (برای ورود به سامانه باید U021 را به ابتدای کد ملی خود مطابق مثال زیر، اضافه نموده و از آن بهعنوان شناسه کاربری و از کد ملی بهعنوان گذرواژه استفاده نمایید)
مثال: کد ملی: 4441116660 ==> شناسه کاربری: 4441116660U021 کد ملی: 4441116660 ==> گذرواژه: 4441116660
|
1-4- ورود به سامانه گلستان
1-5- درج کلیه اطلاعات و بارگذاری فرمهای لازم
1-6- پرینت فرم مشخصات کامل دانشجو که بهصورت آنلاین در اختیار شما قرار میگیرد.
1-7- پایان پذیرش غیرحضوري (اینترنتی)
شایانذکر است نشانه کامل شدن ثبتنام غیرحضوری، دیدن اعلام چاپ مشخصات کامل دانشجو از سامانه آموزشی گلستان است. در این لحظه گواهی پذیرش غیرحضوری نیز قابلچاپ میباشد. ارائه نسخه چاپشده این گواهی به همراه اصل مدارک جهت تحویل به دانشگاه اردکان الزامی است.
تاريخ پذیرش غیرحضوری با مراجعه اینترنتی به سامانه گلستان |
از ساعت 8 صبح روز دوشنبه مورخ 1402/06/27لغایت ساعت 24 روز پنجشنبه 1402/06/30 |
توجه: انتخاب واحد نیمسال اول دانشجویان عزیز پس از نهایی شدن پذیرش، توسط کارشناس آموزش دانشکده مربوطه انجام خواهد پذیرفت و پس از انجام آن، در گزارش شماره 88 سامانه گلستان قابلمشاهده میباشد.
2- ثبتنام نهایی (ارسال و تحویل اصل مدارک)
دانشجویان گرامی لازم است تا تمامی مدارکی که در مرحله پذیرش غیرحضوری (اینترنتی) اسکن و بارگذاری (Upload) نمودهاند را جهت کنترل و صحتسنجی و تأیید توسط اداره پذیرش بهصورت حضوری به آموزش کل دانشگاه اردکان تحویل دهند. این مدارک پس از تأیید کارشناسان در پرونده دانشجو و در قسمت بایگانی آموزش نگهداری خواهد شد.
نشانی: استان یزد، شهرستان اردکان، بلوار آیتالله خاتمی (ره)، دانشگاه اردکان- کدپستی: ۹۵۴۹۱-۸۹۵۱۸
زمان تحویل حضوری به دانشگاه اردکان برای نهایی شدن ثبتنام مطابق جدول زیر میباشد:
زمان تحویل حضوری مـدارک بهآموزش کل |
حداکثر تا روز جمعه 1402/07/07 |
تذکرات مهم:
- چنانچه تا تاریخ ذکرشده مدارك موردنظر دریافت نگردند امکان ادامه تحصیل دانشجو وجود نخواهد داشت.
- در زمان تحویل مدارک، دانشجویان گرامی لازم است مدارک زیر را همراه با گواهی پذیرش گرفتهشده از سامانه ثبتنام اینترنتی به دانشگاه اردکان تحویل نمایند.
رديف |
اصل مدارک لازم برای ثبتنام نهایی (تحویل حضوری) |
1 |
کپی کارت ملی و شناسنامه شامل تمامی صفحات و جزئیات (2 نسخه) |
2 |
شش قطعه عکس تمامرخ 4*3 جدید |
3 |
اصل دانشنامه یا گواهی موقت پایان تحصیلات در مقطع کارشناسی ارشد و کارشناسی و یا فرم شماره الف |
4 |
مدرک کاردانی یا گواهی معدل برای دانشجویان دارای مدرک کارشناسی ناپیوسته |
5 |
حكم مرخصي سالانه يا موافقت كتبي و بدون قيد و شرط سازمان متبوع براي كارمندان دولت و نیروهای نظامی |
6 |
کپی کارت پایان خدمت یا معافیت دائم تذکر: پذیرفتهشدگانی که فاقد کارت پایان خدمت یا معافیت دائم میباشند لازم است تصویر مدرک کارشناسی یا نامه ابطال معافیت کارشناسی و یک سری کپی شناسنامه و کارت ملی و یک قطعه عکس 4*3 رنگی با زمینه سفید بدون عینک را حتماً به آدرس دانشگاه پست نمایند. |
7 |
اصل موافقتنامه کتبی و بدون قید و شرط برای فارغالتحصیلان رشته دبیری از اداره آموزشوپرورش شهرستان محل تعهد و خدمت خویش |
8 |
سایر فرمهای موجود در اطلاعیه ثبتنام دانشگاه اردکان که در بخش ثبتنام اینترنتی ذکر شد (الزامی است) |
3- انتخاب واحد و برنامه کلاسی:
انتخاب واحد نیمسال اول دانشجویان عزیز پس از پایان ثبتنام اینترنتی دانشجو، توسط کارشناس آموزش دانشکده مربوطه انجام خواهد پذیرفت و نیازی به انجام انتخاب واحد توسط دانشجویان نیست و پس از انجام آن، در گزارش شماره 88 سامانه گلستان قابلمشاهده میباشد.
4- دریافت کارت دانشجوئی:
پذیرفته شدگان نهایی میتوانند با حضور در دانشگاه اردکان از واحد حراست کارت دانشجویی دائمی خود را دریافت نموده و پسازآن با مراجعه به امور تغذیه در دانشگاه نسبت به فعالسازی تغذیه خود اقدام نمایند.
5- درخواست خوابگاه (اسکان):
پس از پایان فرایند پذیرش، متقاضیان واجد شرایط خوابگاه پس از دریافت کارت دانشجویی با حضور در امور خوابگاهها از تاریخ 1402/07/03 نسبت به دریافت خوابگاه و اقدامات مربوط به آن اقدام نمایند.
6- پایان ثبتنام:
پس از تکمیل و نهایی شدن ثبتنام شما در دانشگاه اردکان شما میتوانید در صورت نیاز به گواهی اشتغال به تحصیل، از 15 مهرماه 1402 با مراجعه به سامانه آموزشی گلستان، قسمت دانشجو و درخواستها، اقدام به ثبت درخواست گواهی اشتغال به تحصیل نموده و پس از ثبت درخواست خود، با مراجعه به اداره آموزش، گواهی اشتغال به تحصیل چاپ و مهرشده را تحویل بگیرید.
راهنمایی بیشتر و پاسخگویی به سؤالات:
- در صورت نیاز به اخذ راهنمایی بیشتر در خصوص ثبتنام غیرحضوری میتوانید با شماره تلفنهای 33903010-035 و 33903012-035 یا 09132514644 تماس حاصل نمایید.
- در صورت نیاز به اخذ راهنمایی بیشتر در خصوص شهریه میتوانید با شماره تلفن 33902021-035 تماس حاصل نمایید.
- در صورت نیاز به اخذ راهنمایی بیشتر در خصوص اسکان و امکانات رفاهی میتوانید با شماره تلفن 33904024-035 تماس حاصل نمایید.
- نشانی: استان یزد، شهرستان اردکان، بلوار آیتالله خاتمی (ره)، دانشگاه اردکان- کدپستی: ۹۵۴۹۱-۸۹۵۱۸
مدیریت امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه اردکان