تاریخ: 15 Nov 2023
تعداد بازدید: 442

فراخوان انتخاب دانشجویان پژوهشگر نمونه و پایان‌نامه برتر تحصیلات تکمیلی

حوزه معاونت آموزشی و پژوهشی هر ساله به منظور تشویق پژوهشگران و قدردانی و ارج نهادن به کوشش‌های علمی آنان، در هفته پژوهش و فناوری (21 الی 27 آذر ماه) نسبت به معرفی پژوهشگران نمونه دانشگاه اقدام می‌نماید.

حوزه معاونت آموزشی و پژوهشی هر ساله به منظور تشویق پژوهشگران و قدردانی و ارج نهادن به کوشش‌های علمی آنان، در هفته پژوهش و فناوری (21 الی 27 آذر ماه) نسبت به معرفی پژوهشگران نمونه دانشگاه اقدام می‌نماید. در سال جاری نیز، نهمین جشنواره پژوهش و فناوری دانشگاه به منظور انتخاب دانشجویان پژوهشگر و پایان‌نامه برتر در سطح دانشجویان تحصیلات تکمیلی، در دستور کار امور پژوهش و فناوری دانشگاه قراردارد. دانشجویان تحصیلات تکمیلی می‌توانند با تکمیل کاربرگ پیوست و تحویل مستندات فعالیت‌های پژوهشی خود، متقاضی شرکت در فراخوان مربوطه باشند.

دانشجویان تحصیلات تکمیلی می­توانند با تکمیل کاربرگ پیوست و تحویل مستندات فعالیت­های پژوهشی خود، متقاضی شرکت در فراخوان مربوطه باشند. همچنین از همکاران محترم تقاضا می­شود، دانشجویان یا فارغ­التحصیلانی که فعالیت­های پژوهشی ارزشمندی در سال­های اخیر داشته­اند را جهت شرکت در این فراخوان ترغیب نمایند. شایان ذکر است، تنها فعالیت­های پژوهشی که در سامانه پژوهشی گلستان دانشگاه اردکان توسط استاد راهنما یا استاد مشاور، ثبت و مراحل تأیید پژوهشی آن انجام شده باشد، در فرایند انتخاب دانشجویان پژوهشگر نمونه و پایان­نامه برتر مشارکت داده خواهد شد.

 

• آیین‌نامه انتخاب پژوهشگر نمونه و پایان‌نامه برتر سال (ویژه دانشجویان) (جدید)
• گزارشنامه فعالیت‌های پژوهشی و فناوری دانشجویان دانشگاه اردکان
• فرم درخواست بررسی مستندات برای انتخاب پایان‌نامه برتر دانشگاه‌ اردکان