تاریخ: 21 Sep 2023
تعداد بازدید: 4941

ارتقای مرتبه عضو هیات علمی دانشگاه اردکان

 

در نهمین جلسه از دوره نهم هیأت ممیزه دانشگاه یزد که روز چهارشنبه 29 شهریور ماه 1402 با حضور ریاست دانشگاه اردکان برگزار شد، «خانم دکتر راضیه شیخ‌پور» به مرتبه دانشیاری ارتقا یافت. 
به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه، در این جلسه پرونده دانشیاری خانم دکتر راضیه شیخ‌پور عضو هیأت علمی دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه اردکان مطرح و پس از ارائه توضیحات ریاست دانشگاه و بحث و بررسی توسط اعضای هیأت ممیزه، مورد موافقت قرار گرفت.

لازم به ذکر است، دکتر راضیه شیخ‌پور عضو هیأت علمی گروه مهندسی کامپیوتر،  دارای بیش از  45 مقاله در پایگاه استنادی Web of Science ،Scopus و علمی و پژوهشی مورد تائید وزارتین است و یکی از مقالات ایشان در سال‌های 2019 تا 2023 به عنوان مقاله پراستناد توسط پایگاه طلایه‌داران علم (ESI) معرفی شده است.

وی علاوه بر اجرای طرح‌های پژوهشی برون دانشگاهی به عنوان عضو هیات تحریریه با دو مجله نمایه شده در JCR (مجله Journal of intelligent & fuzzy systems و مجله PLOS One) همکاری دارد. 
به مناسبت این ارتقای مرتبه، دکتر احمد فتاحی اردکانی پیام‌ تبریکی به شرح زیر صادر نمودند: 


سرکار خانم دکتر راضیه شیخ‌پور 
دانشیار محترم دانشکده فنی و مهندسی 
سلامٌ‌ علیکم 
با کمال مسرت، ارتقای مرتبه علمی سرکارعالی به دانشیاری را تبریک عرض نموده، توفیق روزافزون شما را در پیش‌برد اهداف دانشگاه و خدمت‌ به جامعه علمی از درگاه ایزد منان خواستارم. بی شک این جایگاه والای علمی در سایه الطاف خداوند متعال و تلاش‌های متعهدانه شما حاصل شده است. امید است ضمن استمرار این تلاش‌ها در انجام وظایف آموزشی و پژوهشی، در دستیابی به درجات علمی و معنوی بالاتر موفق باشید و در راه نیل به آرمان‌های دانشگاه و میهن اسلامی گام بردارید.

احمد فتاحی اردکانی
رئیس دانشگاه